با توجه به محبوبیت فروشگاه ساز Virtual Freer مدیریت آوا دیزانیر تصمیم به طراحی و توسعه قالبی برای این اسکریپت با استفاده از تکنولوژی های روز گرفت. با گذشت مدتی از شروع اجرای پروژه نتیجه نهایی برای کاربران این اسکریپت جهت دانلود و استفاده در سایت ها قرار داده شده. در طراحی این قالب سعی شده تا همه جوانب موجود در نظر گرفته شود و قالب نهایی مناسب برای اکثر کاربران باشد.

 

74293447642980650646 - قالب AVA برای اسکریپت فروشگاه ساز Virtual Freer

 

از کاربران عزیز درخواست می شود جهت توسعه و پیشرفت این اسکریپت حقوق طراح اسکریپت و قالب را رعایت کرده و جهت معرفی و دانلود قالب فقط از آدرس این صفحه استفاده شود همچنین از ایجاد هرگونه تغییر در لینک سازندگان خودداری فرمایید. لازم به ذکر است در صورت موفقیت این قالب مدیریت آوا دیزاینر طراحی قالب های بعدی را در دستور کار قرار خواهد داد.

راهنمای نصب

تذکر: حتما قبل از ایجاد تغییرات از سایت بک آپ گرفته شود.

جهت تغییر قالب خود ابتدا قالب AVA را دانلود نمایید و آن را در هاست خود آپلود کنید سپس دو فایل statics و templates اسکریپت Virtual Freer سایت خود را پاک کرده و فایل های  statics و templates قالب AVA را جایگزین نمایید به این ترتیب قالب تغییر خواهد کرد و می توانید با استفاده از Ctrl+F5 تغییرات را در سایت خود مشاهده نمایید.

توجه: سایت اسکریپت 98 هیچ مسئولیتی را در قبال استفاده از این قالب نمی پذیرد و کاربران با مسئولیت خود از این قالب استفاده می کنند.

در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در قالب از طریق بخش نظرات آن را مطرح نمایید، همچنین اگر دارای ایده و نظری در مورد قالب می باشید خوشحال می شویم که با ما مطرح نمایید.

 

» دانلود مستقیم قالب AVA برای اسکریپت فروشگاه ساز Virtual Freer

» حجم : 450 کیلوبایت

» منبع : آوا دیزاینر

 

دسته بندی شده در: