امروز در سایت اسکریپت 98 قصد معرفی افزونه Slider Revolution برای ساخت اسلایدر در وردپرس را داریم که شما می توانید به راحتی با استفاده از آن یک اسلایدر حرفه ای و پیشرفته در سایت خود راه اندازی کنید و جذابیت قالب خود را افزایش دهید!

 

slider revolation4.6 - دانلود افزونه Slider Revolution برای ساخت اسلایدر در وردپرس

 

این افزونه از امکانات و قابلیت های پیشرفته ای برخوردار است که در آن می توانید با توجه به خواسته و سلیقه خود اسلایدر سایت خود را بسازید و در آن عکس ها و مطالب سایت خود را قرار دهید و یا حتی آن را روی حالت خودکار قرار دهید تا به ترتیب عکس های اخرین پست های شما را به نمایش بگذارد.

افزونه Slider Revolution یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین افزونه های معرفی و منتشر شده وردپرس است که قابلیت های منحصر به فردی را دارد، یکی از این قابلیت ها امکان ایجاد اسلایدر به تعداد نامحدود است! در افزونه Slider Revolution قابلیت تنظیم افکت ، قابلیت لایه بندی اسلایدر ها ، قابلیت تنظیم زمان و افکت برای تصاویر و نوشته های اسلایدر ، پشتیبانی از موبایل و تبلت ، ایجاد کد میانبر کوتاه جهت نمایش اسلایدر ها و… وجود دارد که محبوبیت آن را چندین برابر کرده است! این افزونه حتی یک ابزارک اختصاصی نیز برای خود دارد!

به شما دوستان و کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم که برای ساخت اسلایدر سایت خود از این افزونه استفاده کنید.

دقت کنید که حجم این افزونه از 24 مگابایت به 6 مگابایت رسیده است و دلیل آن این است که گروه اسکریپت 98 قسمت های اضافی و بیهوده را حذف نموده است (هیچ یک از امکانات و قابلیت ها حذف نشده اند)

 

»» دانلود افزونه Slider Revolution برای ساخت اسلایدر در وردپرس – با حجم 5.99 مگابایت

»» خرید هاست و دامنه

 

دسته بندی شده در: