امروز در سایت اسکریپت 98 قصد اضافه کردن امکان لایک به مطالب وردپرس با افزونه فارسی WP ULike را برای شما دوستان و کاربران اسکریپت 98 داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی بخش لایک و دیسلایک مطالبتان را راه اندازی کنید.

 

wpulike - افزودن امکان لایک مطالب در وردپرس با افزونه فارسی WP ULike

 

افزونه WP ULike دارای یک پنل اختصاصی بسیار کاربردی و پیشرفته می باشد که کار با آن را بسیار ساده و راحتر کرده است. از جمله قابلیت های کلیدی این افزونه پشتیبانی کامل از شیوه نامه rtl، نمایش آواتار کاربران لایک کرده، نمایش بیشترین مطالب شده و…است.

این افزونه با رعایت تمامی مسائل کدنویسی به صورت کامل و بی نقص کدنویسی شده است که به گفته سازنده افزونه هیچ گونه باگ یا مشکلی در قالب سایت ایجاد نمیکند.

 

این افزونه از قابلیت “زمینه های دلخواه” برای تعداد لایک های هر پست استفاده کرده است که شما می توانید با یک کلیک تعداد لایک هارا به میزان دلخواه تغییر دهید.

 

برای استفاده از افزونه WP ULike در پست های سایت دو راه وجود دارد که یکی اعمال خودکار بخش لایک و دیسلاک در پست ها با کمک تنظیمات افزونه و دیگری نیز استفاده از کد میانبر [wp_ulike] در هر پست است.(شما می توانید از این کد میانبر در برگه ها و حتی کامنت ها نیز استفاده کنید)

 

قبل از انجام تنظیمات و قرار دادن بخش لایک و دیسلایک این کد را در بخش Function.php اضافه کنید. (دقت کنید به صورت کامل و بی نقص وارد کنید تا مشکلی در بخش توابع پوسته شما رخ ندهد.

 

<?php if(function_exists('wp_ulike')) wp_ulike('get'); ?>
این افزونه کاربردی از دو ابزارک اختصاصی برای نمایش بیشترین مطالب لایک شده و پرلایک ترین کاربران نیز بهره مند است

دسته بندی شده در: