در این ساعت از سایت اسکریپت 98 قصد معرفی قالب جدید وبلاگی و فارسی وردپرس با نام Socially Viral را برای شما دوستان و کاربران عزیز داریم که امیدواریم از این قالب زیبا و فارسی نهایت استفاده و لذت را ببرید .

 

cover sociallyviral 300x152 - دانلود قالب جدید وبلاگی و فارسی وردپرس

 

 

اگر شما قصد دارید سایت فارسی و جذاب خود را با هزینه بسیار اندک راه اندازی کنید میتوانید از این قالب بسیار زیبا استفاده کنید . این قالب برای رفاه حال کاربران عزیز به صورت کامل فارسی سازی و راستچین شده است .

تعدادی از ویژگی های بی نظیر این قالب :

سیستم نقد و بررسی : شما میتوانید به راحتی برای مطالب خود امتیاز مشخص کنید ( به صورت های ستاره ای ، امتیازی و درصدی ) . سپس شاخص های خود را به مطالب اضافه کرده و همچنین میتوانید در پایان هر مطلب میتوانید برای هر کدام از آنها خلاصه ای مشخص کرده و به کاربران خود اجازه تعیین رتبه برای مطالب دهید .

نوشته های ویژه : شما میتوانید نوشته های خود را با شاخص هایی از دیگر نوشته ها مشخص کنید تا توجه کاربران را به سمت آنها جلب نمائید .

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی : این نوع دکمه ها در بهترین حالت ممکن و در نوشته شما موجود هستند و میتوانید با آنها با کاربران سر تا سر دنیا و شبکه های مجازی مختلف ارتباط برقرار نمائید .

پنل مدیریت فارسی قالب : همیشه و در همه حال داشتن یک پنل فارسی برای یک قالب بسیار مفید بوده و خواهد بود . امیدواریم بتوانید به صورت کامل از این قالب و مزایای آن برخوردار شوید .

 

از دیگر ویژگی های این قالب به صورت کوتاه میتوان موارد زیر را نام برد :

  • قابلیت درج تبلیغ در مکان های مختلف سایت
  • واکنش گرایی کامل و قابلیت نمایش در دستگاه های مختلف
  • حجم کم و سرعت لود بالا
  • سئوی بسیار مناسب
  • اسکرول پارالاکس برای نوشته ها
  • پشتیبانی و نصب رایگان

پیش نمایش نسخه انگلیسی قالب

 

»» دانلود قالب جدید وبلاگی و فارسی وردپرس

»» خرید هاست و دامنه

 

دسته بندی شده در: