امروز در سایت اسکریپت 98 قصد معرفی افزونه خبرنامه حرفه ای برای وردپرس my mail را برای شما دوستان و کاربران عزیز اسکریپت 98 داریم که امیدواریم از این افزونه بی نهایت زیبا ، نهایت لذت و استفاده را ببرید .

 

MyMail v2.0.22 Email Newsletter Plugin for WordPress 300x153 - افزونه خبرنامه حرفه ای برای وردپرس My Mail

 

با استفاده از افزونه خبرنامه حرفه ای برای وردپرس شما قادر خواهید بود تا ایمیل های خبرنامه را ساخته ، ارسال کرده و وضعیت کلی رسیدن آنها را مشاهده نمائید .

پیش نمایش مدیریت : کلیک کنید

نام کاربری : demo

رمز :demo

ویژگی های افزونه خبرنامه حرفه ای برای وردپرس My Mail :

به راحتی با این افزونه بررسی کنید که کدام یک از ایمیل ها خوانده شده است ! به همین راحتی!! تعداد کلیک های انجام شده روی لینک های متن ایمیل را مشاهده کنید ! دریافت کننده ایمیل خود را ردیابی کنید ! کشور او را تشخیص دهید و حتی او را ببینید ایمیل های سفارشی به صورت مداوم حتی یک ساله ارسال نمائید . برای ایمیل ها زمان ارسال مشخص کنید و حتی پاسخ پیش فرض برای آن تعریف نمائید .

ویرایش قسمت های مختلف متن ایمیل به صورت دیداری میباشد و هر تغییر که انجام میدهید میتوانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید ، همچنین میتوانید تصاویر را با استفاده از عمل کشیدن و  رها کردن درون متن ایمیل قرار دهید .

ارسال فرم های ایمیل به صورت نامحدود میباشد و به راحتی میتوانید با ویرایشگر دیداری متن ایمیل خود را تغییر دهید و ویرایش کنید ، این افزونه قابلیت پشتیبانی از smtp را داشته و با چند زبانه بودن سایت مشکلی ندارد .

 

»» دانلود افزونه خبرنامه حرفه ای برای وردپرس my mail

»» خرید هاست و دامنه

 

دسته بندی شده در: