اسپانیا خانه برخی از خیره کننده ترین معماری های اروپا است که در سرتاسر جهان به خاطر شکل متمایز و بناهای تاریخی معروفش شناخته شده است. با تأثیراتی از رومیان تا مورها، خواهید دید که هر شهر دارای سبک معماری منحصر به فردی است.

از معماری کلاسیک اندلس سویا و کوردوبا، تا سبک موری گرانادا، جزئیات ظریف باروک و رنسانس در سالامانکا، و ترکیبی از سبک‌های گوتیک و مدرنیستا در بارسلونا – در اینجا پنج شهر اسپانیایی آورده شده است که شما را شیفته زیبای خود می‌کند. معماری.

mixkit man holding the brim of a yellow fedora that covers 93 desktop wallpaper 1024x576 - 5 شهر اسپانیایی که شما را عاشق می کند
این یک نمونه کپشن است

سویل

سویا که یک شهر قرون وسطایی است، یکی از زیباترین و رمانتیک ترین شهرها در کشور است که بیشتر به دلیل معماری چشمگیر آن است. به کوچه‌های کوچک با ساختمان‌های سفید، خیابان‌های سنگ‌فرش شده با بالکن‌های فرفورژه پیچیده، و بلوارهای جذاب با عمارت‌هایی با رنگ‌های نارنجی و لیمویی فکر کنید. تور معماری خود را در محله قدیمی یهودیان باریو د سانتا کروز آغاز کنید، در امتداد رودخانه گوادالکیویر و از طریق پل به منطقه قدیمی کولی ها در ترینا، که به خاطر کارگاه های سرامیک و کاشی معروف است، بروید.

mixkit woman with autumn leaves in her hair 41 desktop wallpaper 1024x576 - 5 شهر اسپانیایی که شما را عاشق می کند
این یک کپشن نمونه است

برخی از ساختمان‌های برجسته سویل عبارتند از لا گیرالدا، کلیسای جامع گوتیک با مناره اسلامی. پلازا ده اسپانیا که برای نمایشگاه ایبرو-آمریکایی در سال 1929 ایجاد شد و در کنار آن برج‌های پیچیده و غرفه‌های کوچک قرار گرفت. کاخ موری آلکازار واقعی؛ و میدان گاوبازی (پلازا د توروس)، یکی از قدیمی ترین ها در اسپانیا، که قدمت آن به سال 1765 باز می گردد.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, , , , ,