خوش آمدید، خیلی خوب است که شما اینجا هستید.

ما می دانیم که برداشت های اولیه مهم هستند، بنابراین سایت جدید شما را با چند پست شروع اولیه پر کرده ایم که به شما کمک می کند در کمترین زمان با همه چیز آشنا شوید. این اولین است!

چند نکته که باید از قبل بدانید:

  1. گوست برای ناشران جاه طلب و حرفه ای طراحی شده است که می خواهند به طور فعال کسب و کاری را حول محتوای خود ایجاد کنند. بهترین کار برای این است.
  2. کل پلتفرم را می توان تغییر داد و مطابق با نیازهای شما سفارشی کرد. این بسیار قدرتمند است، اما به دانش کد نیاز دارد. گوست لزوماً پلتفرم خوبی برای مبتدیان یا افرادی نیست که فقط یک وبلاگ شخصی ساده می خواهند.
  3. برای بهترین تجربه، توصیه می‌کنیم برنامه دسکتاپ گوست را برای رایانه خود دانلود کنید، که بهترین راه برای دسترسی به سایت گوست شما در دستگاه دسک‌تاپ است.

گوست توسط یک سازمان غیرانتفاعی مستقل به نام گوست فوندیشن ساخته شده است. ما 100% از درآمد حاصل از سرویس گوست(پرو) خود تأمین مالی می‌شویم و هر پنی که به دست می‌آوریم مجدداً برای توسعه بیشتر فناوری منبع باز رایگان برای انتشارات مدرن سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

mixkit smiling woman with her chin in her hand 92 desktop wallpaper 768x432 - منظره ای که پیش روی ما بود واقعا عالی بود
کپشن نمونه

نسخه گوست که در حال حاضر به آن نگاه می‌کنید بدون مشارکت‌های سخاوتمندانه جامعه منبع باز امکان‌پذیر نبود.

بعدی، ویرایشگر

اصلی‌ترین چیزی که می‌خواهید در ادامه بخوانید احتمالاً این است: ویرایشگر گوست. اینجاست که اتفاقات خوب رخ می دهد.

به هر حال، پس از پایان خواندن، می توانید به سادگی کاربر پیش فرض گوست را از تیم خود حذف کنید تا همه این پست های مقدماتی حذف شوند!