3. استریا فرانچسکا، مودنا، ایتالیا. هزینه یک وعده غذایی دو نفره، بدون شراب: 360-525 دلار.

ماسیمو بوتورا، احساساتی‌ترین سرآشپز جهان، در پشت یک نمای بیرونی باشکوه، پروازهای فانتزی و خاطره‌ای را می‌پزد. اولین نشانه ای که نشان می دهد این رستوران ایتالیایی معمولی و مجلل شما نیست، از نقاشی های انتزاعی معاصر روی دیوار می آید، اما هنر در بشقاب ادامه دارد.

ساندویچ مورتادلا که خاطره هر کودک ایتالیایی است به یک موس سبک غیرممکن تبدیل می شود، یک بستنی مگنوم به یک لقمه پیچیده و پر از فوای گراس تبدیل می شود.

mixkit festive puppy dog 50 desktop wallpaper 1024x576 - اینها 10 رستوران برتر جهان هستند

و مانند مارماهی لاکی دیدنی او، که بوتورا با سابا و پولنتا برای نشان دادن سیب و ذرتی که مارماهی در راه خود در رودخانه نزدیک پو با آن روبرو می شود سرو می کند، غذاهای او با داستان هایی که همراه آنها هستند، تداعی کننده تر می شوند.

گفته می‌شود، در چند سال گذشته، بالاترین رتبه‌ها به رستوران‌هایی تعلق گرفته‌اند که حداقل درجه‌ای از تجمل را متعادل می‌کنند (اگرچه همیشه رسمی نیستند، هیچ‌کدام از آنها ارزان نیستند) با پذیرش نوآوری.

در اینجا نگاهی اجمالی به ده نفر برتر در لیست 50 بهترین امسال داریم. در بیشتر موارد، توضیحات بر اساس تجربه شخصی من است، اما تحقیقات و – گزارش های همکاران – جزئیات رستوران هایی را که من نرفته ام پر کرده است.

دسته بندی شده در: