دانلود رایگان قالب شرکتی وردپرس Zephyr فارسی قالبی است سازگار با تمامی پلاگین های کش و سئو وردپرس فارسی دارای طراحی فلت ، سرعت لود بسیار بالا و عالی ،طراحی زیبا ، نمره ی بالا از پیج اسپید گوگل و جی تی متریکس این قالب مناسب تمام سایت ها با موضوعات مختلف می باشد ( شرکتی – کسب و کار ) کاملا شیک و مدرن با کد نویسی تمیز و ساده و سرعت لود فوق العاده بالا حتی بدون افزونه های کش و فشرده سازی با قابلیت سفارشی سازی رنگ ها و طرح های و ابزارک ها و…تماما راستچین و فارسی شده کد نویسی شده با اخرین نسخه سی اس اس و اچ تی ام ال

این قالب کاملا رسپانسیو بوده و در تمام اندازه های صفحه بدرستی لود خواهد شد همچنین با تمامی مرورگر های گوشی های همراه و کامپیوتر سازگاری کامل دارد .

جهت هرچه بهتر شرعت لود قالب و بهینه شدن از افزونه های کش موجود در سایت استفاده نمایید همچنین جهت بهبود سئو از افزونه های مخصصوص سئو استفاده کنید .

download theme Zephyr baraye wordpress farsi

Best theme for company

بهترین پوسته وردپرس برای راه اندازی سایت شرکتی

company - دانلود رایگان بهترین قالب شرکتی فارسی برای وردپرس

Zephyr نام پوسته چندمنظوره جذاب و پرطرفدار وردپرس می‌ باشد که از آن می‌توانید در جهت ایجاد وبسایت های با موضوعات مختلف استفاده کنید. این پوسته دارای کنترل پنل قدرتمندی می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید قسمت های مختلف وبسایت خود را تغییر داده و شخصی سازی کنید.

پوسته Zephyr کاملا بهینه سازی شده است و به همین دلیل تاثیر بسیار خوبی در افزایش سئو و جایگاه وبسایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. همچنین این پوسته کاملا واکنش گرا می‌باشد و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. البته لازم به ذکر است که استفاده از قالب بهینه شده به تنهایی باعث دیده شدن وب سایت شما در صفحه اول گوگل نمی شود. برای آگاهی از عوامل موثر در سئو، به لینک زیر مراجعه کنید.

در ادامه پوسته Zephyr دارای دموهای بسیار زیبایی می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با چند کلیک از طریق کنترل پنل پوسته دمو مورد نظر خود را جستجو کرده و به راحتی نصب کنید. همچنین پوسته زفایر دارای فایل RTL می‌باشد و به همین دلیل کاملا راستچین سازی شده است و به کاربران فارسی زبان این امکان را می‌دهد تا از امکانات آن استفاده کنند.

همچنین پوسته زفایر از فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار وبسایت خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. پوسته Zephyr کاملا بهینه سازی شده است و به همین دلیل از سرعت بسیار خوبی برخورد است و کمک خوبی در جهت ارتقا جایگاه وبسایت شما در موتورهای جستجو خواهد کرد.

در کنار پوسته Zephyr شما می‌توانید از افزونه های پرطرفداری مانند ویژوال کامپوزر استفاده کرده و امکانات وبسایت خود را افزایش دهید. در ادامه می‌توانید قابلیت های دیگر این پوسته را مطالعه کنید.

پوسته شرکتی و چندمنظوره Zephyr زفایر
قابلیت های قالب فارسی شرکتی و چندمنظوره Zephyr نسخه 8.10
کاملا راستچین سازی شده
کاملا واکنش گرا
پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس
پشتیبانی از افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر
دارای پس زمینه های پارالاکس
طراحی صفحات با کشیدن و رها کردن
نصب دمو با چند کلیک
بی نهایت رنگبندی
امکان ساخت هدر
سئو قدرتمند
دارای آیکون های بسیار زیاد
بی نهایت سایدبار
امکان افزودن و ترجمه زبان
دارای نقشه گوگل
دارای فایل راهنما
دارای بخش نمونه کارها
پشتیبانی از افزونه WPML
و امکانات دیگر…

 

نصب زبان فارسی:

فایل زبان فارسی را پس از نصب و فعال سازی از طریق آپلود در مسیر wp-content/themes/tokoo/languages بارگذاری کنید.

دانلود

دانلود فایل فارسی ساز

 

دسته بندی شده در: