خب امروز قصد داریم یه افزونه جدید وردپرس رو بهتون معرفی کنیم که مطمعنا مورد نیاز همه ی سایت های وردپرسی هستش اسم این افزونه مرغ مگس خوار هستش این افزونه با گزینه ها و اپشن هایی که داره باعث میشه هم سرعت سایتتون به شدت زیاد بشه و هم از نظر سئو رتبه بهتری توی نتایج سرچ تو موتور های جست و جو بگیرید. همون طور که از اسمش پیداس برای الگوریتم جدید گوگل طراحی شده و کاملا سایتتون رو با تنظیماتش متحول میکنه پس پیشنهاد میکنم حتما روی سایتتون نصبش کنید و به هیچ وجه از دستش ندید.

Download free wordpress plugin Hummingbird Pro

hummingbird dashboard 300x259 - افزونه وردپرس مرغ مگس خوار Hummingbird Pro نسخه رایگان

کار کلی افزونه به این شکل هست که میاد فایل های سی اس اس و جاوا و عکس و قسمت های مختلف سایتتون رو فشرده میکنه و وقتی فشرده میشن درخواست ها از سرور سایت کمتر میشه و باعث میشه هم منابع کمتری مصرف کنید و هم سایتتون سریع تر لود بشه یه مزیتی که این افزونه نسبت به بقیه داره اینه که کاملا با فروشگاه ساز وردپرس یعنی ووکامرس سازگاره و حتی اون رو هم بهینه میکنه

و در نتیجه هم صفحات سایت و هم صفحات فروشگاهتون رو بهینه میکنه این افزونه نیاز به اموزش خاصی نداره و کلا با چند تا کلیک ساده اماده بهره برداری میشه و خب نسبت به بقیه افزونه های وردپرس راه اندازی راحت تری داره و بدون دردسر و بدون دانش خاصی میتونید اون رو نصب کنید.

از ویژگی های خفن این افزونه میشه به قسمت کش اشاره کرد که تنظیمات زیادی داره و حتی با کلود فلیر هم سازگاره و میتونید توش استفاده کنید.

بریم یه سری کارهایی که این افزونه براتون میکنه شرح بدیم:
اولیش اینه با تموم نسخه های وردپرس وووکامرس کاملا سازگاره و با تمامی پوسته های موجود سازگاری کامل داره
دومین قابلیت اینه میتونید از قسمت های مختلف سایتتون گزارش بگیرید و اگه مشکلی جایی داره راحت متوجه بشید و سریع فیکس کنید مشکلتون رو
سومین بر خلاف بقیه افزونه های کش و سئو که همش مشکل تداخل با افزونه های دیگه رو دارن این افزونه تا الان با هیچ افزونه ایی از وردپرس و ووکامرس مشکلی نداشته و به راحتی و بدون درد سر کار میکنه.

چهارمین که مهم ترین بخشش هست با تنظیماتش سرعت سایتتون رو تا دو برابر افزایش میده

پنجمین ویژگی سایتتون رو توی نسخه ی وب و نسخه ی موبایل جداگونه بررسی میکنه نسخه موبایل خیلی مهمه برای گوگل توی رنک دادن به سایت ها

ششمین ویژگی همون طور که اولش گفتیم فایل های سی اس اس و جاوا و عکس هارو تا بالاترین حد فشرده میکنه و سرعت سایتتون رو میبره بالای بالا

خوده شرکت سازنده گفته برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید و سرعت بیشتری رو تجربه کنید کنارش افزونه wp smush pro رو نصب کنید کارش فشرده کردن عکس ها بدون افت کیفیت هست توجه کنید که توی صفحات سایت معمولا عکس ها حجیم ترین قسمت ها برای لود شدن هستن پس حتما عکس هارو با این افزونه مکمل فشرده کنید.

توی قسمت ها تنطیماتی برای کش صفحه و اواتار و ار اس اس سایت هم وجود داره پیشنهاد میکنم همه ی این قسمت ها رو فعال کنید.

این افزونه پولی هست ولی ما نسخه رایگانش رو براتون گزاشتیم تا استفاده کنید. این افزونه تا الان روی دویست هزار سایت نصب شده طبق گفته ی سایت وردپرس و هم میتونید تنظیمات رو بسپرید به خود افزونه اتوماتیک براتون انجام بده و هم اینکه تک تک قسمت هارو خودتون با صورت دستی کانفیگ کنید پیشنهاد میکنم اگر خیلی از تنظیماتش سر در نمیارید بسپرید به خود افزونه تا اتوماتیک براتون ردیفش کنه.

با توجه به اینکه از cdn پشتیبانی میکنه و این روزها شبکه کشور مشکل قطع شدن زیاد داره حتما این گزینه رو فعال کنید و از cdn استفاده کنید برای بالا موندن آپ تایم سایتتون.

Hummingbird 555 300x241 - افزونه وردپرس مرغ مگس خوار Hummingbird Pro نسخه رایگان Hummingbird 44 273x300 - افزونه وردپرس مرغ مگس خوار Hummingbird Pro نسخه رایگان Hummingbird 3 300x131 - افزونه وردپرس مرغ مگس خوار Hummingbird Pro نسخه رایگان Hummingbird 1 300x139 - افزونه وردپرس مرغ مگس خوار Hummingbird Pro نسخه رایگان Hummingbird 300x130 - افزونه وردپرس مرغ مگس خوار Hummingbird Pro نسخه رایگان

 

دانلود افزونه وردپرس مرغ مگس خوار نسخه رایگان و بدون محدودیت آخرین ورژن منتشر شده

 

توجه : حتما از سرویس های معتبر و پر سرعت ترجیحا سرویس هایی که روی هارد های nvme هستند استفاده کنید تا بهترین بازدهی رو بگیرید.

دسته بندی شده در: