با سلام خدمت کاربران عزیزی سایت اسکریپت 98 توی این پست قصد داریم یه قالب حرفه اییه و شیک و کاملا فارسی شده برای ساختن سایت های شخصی بیزینس نمونه کار و… رو بهتون معرفی کنیم.

حتما شما هم تو حرفه ی خودتون نیاز به یه سایت برای معرفی خودتون و نمونه کارهاتون دارید ولی خب اکثر قالب های فارسی شده توی سایت ها پولی هستن امروز براتو یه قالب html رو گزاشتیم که هم کاملا فارسی هست و کاملا رایگان.

این قالب شبیه ورق های کاغذ طراحی شده به صورتی که بین صفحات مختلفش که میخواید برید ورق میخوره و یه طراحی شیک و حرفه ایی داره

1 300x191 - قالب حرفه ایی فارسی برای وب سایت شخصی طرح ورق زدن

خب یکم از ویژگی های این قالب براتون بگم :

  • تمامی کد های استفاده شده ی html  و css در این قالب به روز هست و کاملا اصول و استاندار کد نویسی شده و نیازی به بهینه سازی نداره
  • برای نوشتن چرخش ورق ها از جی کوعری استفاده شده و کاملا بهینه و سازگار با همه ی مرور گر ها هست
  • یه مشکلی که داره این قالب بوتسرپ نیست و روی موبایل واکنش گرا نیستش البته خودتون میتونید کد نویسی کنید و این مورد رو هم بهینه کنید
  • تمامی تگ ها و متا تگ های و برچسب ها برای سئو بهینه شدن
  • این قالب در عین زیبایی و حرفه ایی بودن سرعت لود فوق العاده بالایی داره

بریم سر معرفی قسمت های مختلف این قالب html فارسی خوب و رایگان:

بخش اول مربوط میشه به صفحه اصلی یا home page که همون طور که توی تصویر بالا دیدید اولین بخشی هست که برای کاربران لود میشه و میتونید توضیحات مهم و اصلی تون رو توی این قسمت واردکنید.

2 300x188 - قالب حرفه ایی فارسی برای وب سایت شخصی طرح ورق زدن

بخش دوم مثل عکس بالا یه قسمت پرداخت انلاین داره وقتی قراره یه مبلغی رو از مشتریتون بگیرید خیلی بکار میاد فقط کافیه توی سایت هایی که درگاه میدن عضو بشید و ازشون کد بگیرید و توی این قسمت از قالب قرار بدید پیشنهاد من استفاده از درگاه زرین پال هستش.

3 300x191 - قالب حرفه ایی فارسی برای وب سایت شخصی طرح ورق زدن

بخش سوم هم که دیگه مربوط به نمونه کار هست میتونید نمونه کار ها و سابقه و عکس و ویدوئو و هرچی که فکر میکنید برا معرفی بهترتون لازمه رو توی این قسمت قرار بدید.

4 300x191 - قالب حرفه ایی فارسی برای وب سایت شخصی طرح ورق زدن

بخش چهارم این قالب html مربوط میشه به صفحه ی درباره ی من اینجا هم میتونید یه  سری اطلاعات شخصی رو برای اشنایی کاربرا باهاتون بزارید مثل : نام نام خانوادگی شماره همراه شماره ثابت ایمیل محل سکونت سال تولد مدت فعالیت مهارت ها سابقه ها و….

5 300x191 - قالب حرفه ایی فارسی برای وب سایت شخصی طرح ورق زدن

و اما قسمت اخر هم مربوط به فرم تماس با ما هست که با توجه به نیازتون میتونید براش فیلد اضافه کنید و تنظیم کنید وقتی دکمه ارسال رو میزنن برای شما محتویات فرم ایمیل بشه. همچنین ادرس صفحات اجتماعی تون رو هم میتونید توی این بخش اضافه کنید مثل تلگرام اینستاگرام فیسبوک توییتر جیمیل و….

 

اگر احساس میکنید که صفحات بیشتری نیاز دارید با دانش کد نویسی بسیار کم میتونید خودتون هرچقدر که میخوایید بهش تب اضافه کنید و ازش لذت ببرید.

دانلود رایگان و مجانی قالب حرفه ایی فارسی برای وب سایت شخصی طرح ورق زدن

دسته بندی شده در: