اخیرا نسخه 4 از سیستم مدیریت محتوا بسیار محبوب وردپرس معرفی و منتشر شد که دارای ظاهری زیبا همانند نسخه 3.9.2 بود ولی اینبار یک سری از قسمت ها در وردپرس تغییر کردند مثل بخش کتابخانه وردپرس که کار با آن بسیار آسان تر شده و برای آپلود چندین عکس یا فایل دیگر نیازی به باز کردن دوباره یک صفحه جدید نیست!

 

wordpress 4.0 pic - دانلود سیستم مدیریت محتوا وردپرس 4.0 فارسی

 

پس از انتشار نسخه 4 برای زبان انگلیسی داوطلبان ایرانی شروع به بررسی نسخه 4 وردپرس انگلیسی کردند و در کمترین زمان ممکن ترجمه بخش های اضافی را نیز انجام دادند و وردپرس 4 فارسی را در اختیار وبمستران ایرانی قرار دادند.

وردپرس برپایه زبان برنامه نویسی قدرتمند و همچنین محبوب PHP ساخته و ارائه شده که از دیتابیس MySQL قدرت میگیرد، این نرم افزار تحت وب کدباز (Open Source) است، یکی از مواردی که من و شما از آن لذت میبریم رایگان بودن آن است. وردپرس توسط هزاران داوطلب در سراسر دنیا در حال ارتقا و پیشرفت است و این امتیاز تنها برای یک شرکت خاص نیست همین موضوع باعث شده تا وردپرس به بهترین شکل ممکن زیباتر و قدرتمندتر شود!

تنها رقیب وردپرس سیستم مدیریت محتوا جوملا است که به عقیده میلیون ها نفر از جمله بنده هیچ وقت به وردپرس نرسیده و نخواهد رسید! اگر به دنبال راه اندازی سایتی با هر موضوعی هستید و اسانی و لذت بخش و حرفه ای بودن مدیریت آن برای شما مهم است حتما از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده کنید.

ما امروز در اسکریپت 98 اخرین نسخه از سیستم مدیریت محتوا وردپرس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دادیم امیدواریم از آن نهایت استفاده را ببرید.

اگر به هر نحو نتوانستید نصب را انجام دهید به این لینک بروید و درخواست نصب را ارسال کنید تا تیم مجرب ما وردپرس را با قیمت فقط 5 هزار تومان برای شما نصب نماید.(نصب وردپرس + افزونه های کاربردی)

»» دانلود سیستم مدیریت محتوا وردپرس 4.0 فارسی – حجم 7.21 مگابایت

»» خرید هاست و دومین برای راه اندازی سایت

دسته بندی شده در: