امروز در سایت اسکریپت 98 قصد معرفی افزونه بهینه ساز پایگاه داده با نام smart cleanup tools for wp نسخه 4.3 اشاره خواهیم کرد که امیدواریم از این افزونه بهینه ساز پایگاه داده وردپرس نهایت لذت و استفاده را ببرید .

 

smart cleanup tools v4.3 300x153 - بهینه ساز پایگاه داده وردپرس

 

Smart Cleanup Tools یک افزونه بهینه ساز پایگاه داده وردپرس میباشد که روش کار بسیار آسانی دارد ، افزونه ای قدرتمند که وظیفه بهینه ساز پایگاه داده وردپرس را بر عهده دارد ؛ با استفاده از این ابزار قدرتمند داده های که در سایت وردپرسی شما مورد نیاز نمیباشد را با استفاده از چند روش مختلف شناسایی و حذف میکند . همچننین در صورتی که سایت شما به مشکل برخورد میتوانید یک نسخه بکآپ را بازیابی کنید . برای مثال این افزونه در سایت دو4پرس به آدرس www.dev4press.com به کار گرفته شد و پس از کار افزونه باعث کاهش حجم دیتابیس از اطلاعات اضافی و کاهش حجم پایگاه داده از 192 مگابایت به 63 مگابایت شد !!!

بهینه ساز پایگاه داده وردپرس به راحتی و به آسانی اطلاعات شما را بهینه سازی میکند ،رکورد ها را شناسایی میکند و اطلاعات اضافی را از آنها حذف مینماید . هر وقت که با افزونه کار داشته باشید میتوانید از طریق پنل مدیریتی آن را انتخاب و به سرعت به نتیجه مطلوبتان دست پیدا کنید . در نسخه 4.3 نزدیک 23 روش حذف اطلاعات اضافی برای شما قرار داده شده است . قابلیت استخراج و وارد کردن تنظیمات مربوط به افزونه یکی دیگر از ویژگی های این افزونه میباشد . همچنین فایل مستندات درون پوشه افزونه وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن درباره کار با افزونه اطلاعات کسب کنید . در ادامه به تعدادی از ویژگی های این افزونه کاربردی از زبان منتشر کننده آن اشاره خواهیم کرد .

ویژگی های افزونه بهینه ساز پایگاه داده وردپرس :

  • امکان قرار گرفتن در نوار ابزار وردپرس و اجرای سریع
  • ابزار برای استخراج و ورود تنظیمات کار در وردپرس
  • ذخیره فایل های لاگ شده برای کوئری اس کیو ال
  • استفاده از آجاکس
  • ذخیره فایل های لاگ مربوط به کار های عمومی افزونه
  • پشتیبانی از فایل های POT برای ترجمه
  • و …

»» دانلود افزونه بهینه ساز پایگاه داده وردپرس

»» خرید هاست و دامنه

دسته بندی شده در: